2018: אוסטריה – Cesár Sampson ייצג את המדינה בליסבון עם השיר "Nobody But You"

עוד מדינה חושפת את הנציג שלה לאירוויזיון 2018 ונדמה כי השנה רבות מהמדינות מתכוננות לתחרות מוקדם מן הצפוי. הזמר Cesár Sampson נבחר לייצג את אוסטריה השנה בתחרות, ולמרות ששירו טרם נחשף, היוצרים מאחורי השיר יכולים לנבא משהו על הצלחת השיר. כמו בשנה שעברה גם השנה, אוסטריה מכריזה על נציגה לתחרות מוקדם, אך ממתינה עם חשיפת השיר. בשנה שעברה התוצאה הסופית הייתה מאכזבת, ונראה שהפעם מנסה אוסטריה ללכת על בטוח.

המבצע
Cesár נולד באוגוסט 1983 ב-Linz, אוסטריה. סמפסון עבד בעבר בתור עובד סוציאלי והוא עובד כמפיק מוזיקלי כבר מספר שנים. עבד בין היתר כמפיק של Symphonics International. לפי עמוד הפייסבוק הבא הוא עובד או עבד גם כמאמן כושר. ב-2016 וב-2017 תיפקד כזמר הליווי וכמפיק הווקלי של בולגריה באירוויזיון, ומכאן הכרותו עם יוצרי השיר.

השיר
"Nobody But You" עתיד להיחשף רק בפברואר, אך יוצריו הם יודעים ומוכרים לחובבי התחרות. Sebastian Arman ו-Boris Milanov הם הצמד שמאחורי השיר. Arman הוא אוסטרי, אשר היה בין יוצרי בולגריה 2011, בולגריה 2016 ובולגריה 2017. Milanov לעומתו, הוא הקמע הבולגרי, אשר השתלט במידה רבה על התחרות ומצליח להכניס שירים מצליחים מידי שנה. הוא עומד מאחורי בולגריה 2016, 2016 ו-2017 גם כן, אך גם מאחורי סרביה ומקדוניה 2017, שפחות הצליחו. לפי Sampson, השיר הוא מידטמפו דינמי. מבחינת נושא השיר, הוא ציין כי יש בו משהו רוחני, והוא מדבר על החיפוש אחר אהבה אוניברסלית. זהו אינו שיר אהבה לאדם ספציפי.

השיר האחרון שבו Cesár Sampson שר סולו, "Take The Weight (Peter Kruder Vocal Mix)" של Stereotyp מ-2010:

השיר האוסטרי לאירוויזיון 2017, "Running On Air" בביצוע Nathan Trent, אשר עלה לגמר וסיים במקום ה-16 עם 0 נקודות מהקהל:

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.